10 November 2016

Geri Döndüm! Ama Dönen Ben Değilim...

Merhabalar,

İnstagram hesabımı takip edenler 1 Haziran 2016 tarihinde anne olduğumu bilirler. Beni takip etmiyorsanız linke tıklayın en azından neden ara ara yanınızda olamadığımı bilir :)


Yayınlanmayı bekleyen o kadar çok yemek tarifi ve fotoğrafları var ki :) Diyeceksiniz hangi ara yaptın da çektin resimleri, hele ki minik bir bebek varken! Vallahi bende bilmiyorum arada oldu fırsatım demek ki.

Blogumda biraz farklı bir yöne doğru gideceğimi tahmin ediyorum bundan sonra. Bazı hayaller, bazı fikirlerim var ama bakalım gerçekleştirebilecek miyim. Allah bilir :)

Öncelikle 3 ay boyunca ben ben değildim :) Çok zor ve tehlikeli bir doğum süreci atlattım, hamileliğim de normal değildi gerçi :) Kızım acil bir şekilde 8 aylıkken gelmeye karar verdi :) Vücudumun kendini toparlaması 3-4 ayı buldu ve o arada kızımla da ilgilenmem gerekiyordu. Kızı emzir, uyut, alt değiştir derken bu üçgende günümü geçirdim. Bu arada tabi ki kendimle de ilgilenmeye çalıştım. Doğru dürüst bir şey yiyemedim ilk 3 ay yeni hayatıma adapte olurken :) 40'ımız çıkana kadar sağ olsun annelerimiz sırayla bizimle kalarak yardımcı oldular. Allah razı olsun her şeyimizle ilgilendiler. 

Parmak çocuğumu büyüttüm, artık kendi kendine az da olsa oynamaya başladı. Mama sandalyesinde oturup diş kaşıyıcısı ile vakit geçirmeye başladı. Bende karnımı doyurabildiysem gelip sizlerle bir şeyler paylaşmaya çalışacağım. 

Umarım arayı fazla açmam ve paylaşımlarımı düzenli olarak yaparım. Diyorum ya olmadı beni instagramdan sorgulayın ne oluyor diye :)

Hadi kendinize iyi bakın.

No comments:

Post a Comment